MIŠMAŠ OBLÍBENCŮ#1

2:06

Krásné dobré ráno, jen tak na začátek, chci popřát všem Helenkám k svátku!!
Dneska tu mám pro vás vybraných pár mých oblíbenců, ať už jídlo, oblečení nebo třeba kosmetika. Proto ten "mišmaš".
Jinak tu mám pro vás ještě pár informací a to, tento pátek jedu do Beskyd a vy se můžete těšit na moje první video na mém YOUTUBE kanálu, a to právě vlog Beskydy. To video bych chtěla přidat buď během pobytu s tím, že vlogů bude víc, a to jako více dnů, nebo po pobytu a to snad v pondělí 31. srpna.
No a teď už jdeme na to..


Tak jako milovník jídla začnu právě potravinami.
Mango smoothie, po kliknutí se zobrazí jejich stránka.
Toto smoothie je jedna velká dobrota.
Je to pouze ovoce (mango, ananas, maracuja a banán) rozmixované a převařené.
Já jsem od téhle značky ochutnala už víc příchutí, ale tomuto se nic nevyrovná.
Mám ho klasicky z Billy, ovšem jeho cena je celkem vysoká, 36 kč na 200ml je docela dost.


Já miluju tvaroh a miluju buchty s tvarohem. 
No a tento závin, jakoby byl pro mě stvořený. Má 50% tvarohové náplně a je vynikající!
Je od značky Dr. Odkolek.
Když bych měla srovnávat s ostatními záviny (Penam, Tesco..), které mají asi 30% náplně a zbytek je suché těsto, tak tento je naprostý vítěz.


Tak, a tady už jsem u kosmetiky.
Tento krém je bomba. Je krásně hydratační a nádherně voní.
Měl by být s výtažkem z černého kaviáru. Tohle balení vydrží hrozně moc dlouho, mám ho od Vánoc a stále tam ještě trochu je, a to já se s ním mažu skoro každý večer a ráno, ale už musím objednat nový.
Je od značky Avon.


Tyhle produkty od značky BIONE cosmetics jsem si v poslední době hodně oblíbila. Je to česká značka a opravdu můžu každý produkt vřele doporučit.
Já vlastním šampon, tělové mléko a kondicionér Cannabis, to znamená, že by to mělo obsahovat olej z konopí a čistící tonikum Aloe Vera. Všechno krásně voní, je to bez parabenů a silikonů.
Ta cena se sice opět pohybuje od 80kč asi do 100kč, ale myslím si, že stojí za o si to koupit.


Jako posledního zástupce z kosmetiky tu mám rtěnku od NYC. Moc dobře se roztírá a můžete ji udělat hodně výraznou nanesením více vrstev a nebo nanesením jen jedné vrstvy vytvořit méně intenzivní barvu.
Na rtech vypadá přirozeně.


A posledního oblíbence zastupují tyto botičky, které mám z Manga.
Ukazovala jsem je už v minulém OOTD, ale to bych nebyla já kdybych je sem nedala znovu.
Jsou pohodlné a hodí se ke všemu, oblíbenkyně moje.

Tak to bylo pro dnešní článek všechno, mějte se krásně, užívejte si poslední týdny prázdnin a ahooj..

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Opožděně ti přeji všechno nejlepší k svátku Helenko ♥
    To smoothie vypadá vážně zajímavě a až na něj někde nerazím, moc ráda ho vyzkouším. Taky se mi moc líbí ta rudá rtěnka a na podzim se chystám si nějakou takovou pořídit, protože podle mého se tmavé barvy k podzimu hodí. Ty boty jsou taky nádherné. Skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání! ♥
      Smoothie je úžasné! Určitě vyzkoušej.
      S tím, že se na podzim hodí tmavá barva souhlasím, miluji v zimě a na podzim světlou pleť a výrazné rty.
      Děkuji moc! :-)

      Vymazat
  2. Super nápad !
    A opozdene preji vse nejlepsí :) !
    Cannabis kremy taky pouzim a mám na ne uplne stejny nazor jako ty ! A smoothie a boty jsou uzasny !

    OdpovědětVymazat