ŽE BY PRVNÍ RECENZE?

1:14

Krásné dobré ráno! 
Dneska je to hlavně pro vás, kteří milujete knížky Johna Greena..Bude to konkrétně knížka a FILM Papírová města..
Asi minulý týden jsem byla v kině na filmu PAPÍROVÁ MĚSTA podle knižního bestselleru od Johna Greena, mého nejoblíbenějšího spisovatele. 
Kdo nezná Johna Greena, tak tu pro vás mám pár informací..
John Green je americký spisovatel, který napsal 6 knih, z toho 4 už vyšly tady v ČR a SR (Hledání Aljašky, Papírová města, Hvězdy nám nepřály a Příliš mnoho Kateřin), všechny tyto knížky jsou naprosto originální a nádherně se čtou. Teď čekám až v tomto roce vyjde knížka Sněží, sněží, kterou napsal společně s  Lauren Myracle a Maureen Johnson. A v roce 2016 vyjde v ČR a SR knížka Will Grayson, Will Grayson, kterou napsal společně s Davidem Levithanem.  Teď v srpnu mu bude 38 let. John je zároveň i vlogger.
A teď už konečně k tomu, o čem má tento článek být, je to taková recenze na knihu a film, rozdíly a moje názory.

Když jsem začala číst tu knížku, což bylo v Itálii na dovči, tak jsem se do ní absolutně začetla a za celý pobyt sem ji měla přečtenou, knížka mě neuvěřitelně nadchla, byla jsem z ní nadšená a hrozně jsem se těšila až vyjde film, kde bude hlavní roli Margo Roth Spiegelmenovou hrát Cara Delivingne, moje oblíbená modelka a herečka. Zahrála si s Natem Wolffem, oba svoji roli hráli perfektně, to ano, nicméně film jako o sobě mě docela zklamal. Už jen z toho důvodu, že to nebylo podle té knížky jakože trochu ano, ale chybělo tam hrozně moc poměrně důležitých částí a byly tam vloženy i scény, které byly úplně jiné a nesedly mi tam, ale to podle mě bylo protože jsem četla tu knížku a čekala jsem, že to podle ní bude.

Takže pokud jste ještě nečetli knížku a viděli film, tak doporučuji si ji přečíst, protože budete příjemně překvapení. Nebo pokud jste nečetli knížku a ani neviděli film, tak se nejdříve podívejte na film a pak až přečtěte knížku, protože... budete příjemně překvapení. No a pokud jste viděli film a i četli knížku, tak mi třeba napište do komentáře pokud se mnou souhlasíte nebo naopak, popřípadě jaký na to máte názor.
Tak děkuji za přečtení a těším se u dalšího příspěvku! 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Souhlasim! knizka se cte jednim dechem, ostatne jako vsechny jeho knizky!:) Na film se teprve chystam, ale ted uz se mi na nej tolik nechce, kdyz si napsala, ze to neni presne podle knizky:(:D ale tak uvidime no:) Jinak skvely clanek♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, koukni na ten film, jen budes mozná trochu zklamaná :)
      Děkuji moc! :-)

      Vymazat
  2. Cetla jsem Hvezdy nam nepraly,film i knizka se mi hodne libila,ale s knizkou Hledani Aljasky jsem musela v pulce skoncit protoze me vubec nezaujala :D !
    Na Papirova mesta se teprve chystam,ted ctu zrovna Zrozeni k behu,protoze jsem na behani zavisla :D !
    Recenze jsou super,urcite je pis dal, treba i na oblecení,jídlo apod. :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já teď čtu Hledání Aljašky a knížka mě naopak velmi zaujala, a v tom je t knížka zvláštní, buĎ nekoho absolutně zaujme a člověk se do ní začte a někoho uplně odradí. Zrozen k běhu neznám, ale mrknu po tom :-)
      A děkuji moc, určitě v tom budu pokračovat. :)

      Vymazat
  3. Ahoj Heli, knížku jsem četla a film jsem také viděla. Knížka byla skvělá, ale film pro mě taky nebyl zklamáním. Je pravda, že film byl oproti knížce dost stručný (což se dá očekávat) a některé scény byly opravdu jiné, přesto se mi ale film líbil.:) Teď jsem na začátku knihy Příliš mnoho Kateřin a zatím mně moc neoslovila, no uvidíme.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi mi vadila nejvíce ta stručnost, děkuji za názor! :-)
      Neoslovila? Tu jsem nečetla, každopádně ji mám v plánu, tak uvidíme :-)

      Vymazat