ZDRAVĚJŠÍ COOKIES SUŠENKY (?)

12:37







Minuty, hodiny, dny.. všechno to tolik utíká.. ani se mi nechce uvěřit, že za dva měsíce jsou přijímačky na SŠ, nejradši bych ten čas zpomalila..
No, a co že se událo za poslední 2 týdny (?) ..Kromě narození mého bratříčka Honzíčka, kterého ze srdce miluji a opatruji, a jako sestřička chráním a vždy budu, a taky kromě toho, že jsem zjistila, že přijímací zkoušky jsou co nevidět a já ještě pořádně nezačala makat, tak se nic nového nestalo..
No počkat! Hrozně mě vzalo čtení a vymýšlení příběhů, takžéé..přemýšlím o tom, že začnu psát na wattpad.. No to bych vám samozřejmě dala vědět.
Taky jsem dneska poprvé měla "veřejný" pěvecký výstup (s mojí sestřičkou), veřejný v uvozovkách z toho důvodu, že se na mě dívali jen rodiče :-D Ale pro nás (nebo spíš pro mě) je to docela pokrok, protože můj stupeň stydlivosti je na nejvýš, co může být..
Ale zpět k tomu, proč tu jsem, proč píšu tento příspěvek..
Dneska to bude další z mé sbírky receptů..Protože patřím k milovníkům sušenek, konkrétně tučných sušenek cookies, rozhodla jsem se jedny takové udělat..Recept mám od mojí nevlastní sestřenice a tak trošičku jsem si to poupravila... Receptů na americké cookies je hromada, ale všude se množství tuku (másla) pohybuje kolem čtvrt kila (250g), co je podle mě úplně zbytečné, a toho cukru!..
Můj recept je pro ty, co cookies milují stejně jako já a chtějí zkusit lehce zdravější variantu, navíc je to strašně jednoduché a rychlé..

CO BUDEME POTŘEBOVAT?

  • hrnek celozrnné špaldové mouky
  • 1/3 hrnku třtinového cukru
  • 60g másla (rozpustíme)
  • 1 vejce
  • 1/2 lžičky jedlé sody
  • 1/4 lžičky soli
  • 30-50g nasekané čokolády (já měla na vaření ale příště dám 70%)
  • POSTUP:
Všechny ingredience smícháme a vytvoříme tuhé těsto, na plech s pečícím papírem pomocí lžíce dáváme malé kopečky. Pečeme v předehřáté troubě na 175°C asi 15 minut :-) Dobrou chuť! 

Celá várka mi vyšla na 19 sušenek :-)







NUTRIČNÍ HODNOTY:

Na celou várku:
  • 1693 kcal/7110 Kj
  • bílkoviny: 34g
  • sacharidy: 288g
  • tuky: 74g
  • vápník: 170mg
  • vláknina: 3g
Na sušenku:
  • 89 kcal/373 Kj
  • bílkoviny: 1.7g
  • sacharidy: 15g
  • tuky: 4g
  • vápník: 9 mg
  • vlíknina: 0,2 g

You Might Also Like

5 komentářů

  1. mňam, vyzerajú krásne ♥^^ určite vyskúšam :')

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají fakt dobře, zítra jdu na to! :) A nemohla bych tě poprosit jestli neuděláš článek o tom jak cvičíš nebo jak si cvičila na svaly a i jaké kardio?:) Třeba k tomu i videa dobrýho kardia či na svaly na yt a fotky tvojí změny, jak dlouho si to cvičila a tak :) promin jestli o tom už někde píšeš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji.. Noo, eventuálně bych urcite mohla zkusit nejaky takový článek ohledně me a mého budování tela :) dekuji za dobry nápad :-)

      Vymazat
  3. Helenko myslis ze bych mohla pridat treba kokos nebo vlašské ořechy? Myslim ze by to byla skvela kombinace a k te cokolade mi napriklad orisky docela sedi:) dekuji za dalsi skvely recept<333

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodne! Kombinace mohou byt jakékoliv, urcite to bude vyborne! :-)

      Vymazat