SNÍDAŇOVÝ SPECIÁL..2!

12:02




Ahooj, zdravím všechny mé sledující, i ty, kteří jsou na mém blogu poprvé. Už to asi vypadalo, že jsem s blogováním přestala, ale ne, jen nebyl čas a vlastně ani témata nebo recepty, které bych mohla zveřejnit. Dnes jsem si pro vás připravila Snídaňový speciál číslo 2!


Tak jdeme na to..


SNÍDANĚ Č.1

Celozrnné lívance s bílým jogurtem 70% čokoládou a banánem.
(40g celozrnné mouky,80ml mléka, 1/2 lžičky prášku do pečiva, bílek, špetka soli)
Dobré, snadné, zdravé..


SNÍDANĚ Č.2

Rýžová krupička (50g rýžové krupice, 200mlmléka, 50ml vody, špetka soli)+ banán+ jahody a 90% čokoláda.


SNÍDANĚ Č.3

Opět rýžová krupička, tentokrát s jahodami Bueno dark. 


SNÍDANĚ Č.4

Opět kašička rýžová s horkými malinami, 70% čokoládou a nesmí chybět banán.¨

SNÍDANĚ Č.5

Nejlepší na konec.. Celozrnné palačinky s domácí meruňkovou marmeládou, jahodami a 70% Lindt.
(40g celozrnné mouky, 100 mléka, bílek, špetka soli)



Tak já doufám, že se fotečky a snídaně líbí, budu se na vás těšit při dalším článku, bude to recept na domácí loupáčky <3.. Dobrou noc.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ahoj Helenko.
    Krásná inspirace:3 tak jsemse chtěla zeptat, jaký je tvůj názor na tyčinky quest bar při hubnutí/zpevňování?
    Děkuju :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za pozdní odpověd! muj celkový nazor na proteinové či energetické tyčinky je takový, že mi to příjde zbytečné, je mnohem lepší přijímat přirozeně z potravy :-)
      dekuji moc!

      Vymazat
  2. Jak to děláš, že jen obyčejná kaše, nebo palačinky vypadají tak dokonale?
    Mám otázku. Od jaké firmy jsi koupila tu rýžovou kaši? Přešla jsem snad všechny zdravé výživy u nás, a všude byly jen ty ochucené.
    Jinak slvělý článek, zdáš se být milá holka :). jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :-D <3
      od značky Natura, neochucená a skvělá.
      omlouvám se za pozdní odpověd!

      Vymazat
  3. Mnam ,vsechno vypada skvele, jakakoliv krupicka mi sice mechutna,ale ta tvoje je okouzlující :D !

    OdpovědětVymazat
  4. Môžem sa opýtať prečo nedávaš celý vajička? :)

    OdpovědětVymazat