CupCakes

13:17

Krásný den! Není možný, že píšu po X milionech letech na blog, ale upřímně mi to dost chybí. Hlavně moje oblíbené příspěvky a to recepty. 
Den před 1. Májem jsem se rozhodla pro mého přítele upéct Cupcakes, za prvé protože jsme se o tom s ním nedávno bavili, ale taky proto, že muffiny jsou fajn, ale muffiny s krémem jsou mnohem lepší. A vypadá to fakt hezky. 
Už dřív jsem se o CupCakes pokusila, ale skutečně pokusila, protože dopadly docela katastroficky, především poleva, nebo krém jestli chcete. Musela jsem do nich přidat nějaké želatinové ztužovadlo a ani to vlastně nebylo dobré. Je ale pravda, že tehdy jsem se vyhýbala tukům, takže na klasické máslo jsem rychle zapomněla a šáhla jen po nízkotučném tvarohu, čímž jsem šlápla vedle. Tentokrát se mi vedlo lépe a abych tu dále nepsala o tom jak některé mé pokusy jsou nadpřirozeně nešikovné,můžeme se pustit do toho.



Co budeme potřebovat?
NA TĚSTO
-200ml mléka
-60g rozpuštěného zchladlého másla
-2 vejce
-110g třtinového cukru
-vanilkový cukr (jelikož většina klasických Vanilínových cukrů, které většina lidí kupuje, nejsou tak úplně vanilkové cukry,koupila jsem Vanilkový třtinový s nadrcenou vanilkou)
-1 lžíce kypřící prášek do pečiva (jsem poučena od babičky, že ty klasické kypřící prášky taky nejsou nejlepší a proto už vždy kupuji kypřící prášek z vinného kamene)
-200g hladké mouky
-40g polohrubé mouky
-50g celozrnné (já mám špaldovou) mouky



NA KRÉM
-100g změklého másla
-180g žervé
-270g cukru moučka
-popřípadě kakao, čokoládu, barvivo, ořechy..

Postup:
Jako u klasických muffinů. Smícháme cukry a vejce, přidáme mléko, máslo. Ve vedlejší miste smícháme mouky a kypřící prášek a spojíme s tekutými ingrediencemi. Naplníme košíčky a pečeme na 180°C asi 20-25 min. Co se týče krému, tak krém je taky velmi jednoduchý, stačí spojit máslo a žervé pomocí robota a přisypávat cukr. Přidáme podle chuti kakao popřípadě čokoládu a nebo na oživení třeba barvivo jako já. Zdobení už nechávám na vaší fantazii.




Dobrou chuť!

You Might Also Like

0 komentářů