Celozrnné těstoviny se špenátem, smetanou a kuřecím masem

9:02

Zdravé obědy... Jak já to miluju. Opravdu mě doráží, když někdo řekne "nechci strávit hodiny v kuchyni děláním zdravého jídla"... Pro mě osobně je to jednak zábava a jednak je jedno jestli vaříte normální jídlo nebo zdravé jídlo, pokud se tedy bavíme o čase.
Navíc příprava většiny mých zdravým jídel mi nezabere více než 45 minut...
Recept jsem si v podstatě vymyslela, tím myslím, že jsem to nedělala podle žádného receptu, ale dala jsem si do toho, co mám ráda a vyšla z toho opravdu vynikající věc!!
Tak se jdeme na tuhle lahůdku podívat..

Co budeme potřebovat? (1.porce)

  • celozrnné špagety
  • asi 150-200g krůtí/kuřecí maso (samozřejmě může být třeba i vepřová panenka) 
  • 1/2 balíčku čerstvého špenátu
  • asi 1/3 12% smetany (dá se i se zakysanou, ale je to kyselé)
  • olivový olej (já použila česnekový olivový olej)
  • stroužek česneku
  • nastrouhaný sýr (na zahuštění)- asi hrst

A jak budeme postupovat?

  • Nejdříve si vše připravíme,nakrájíme maso, nasolíme, dáme vařit špagety
  • Na pánev dáme kapku olivového oleje a osmažíme maso, přidáme špenát a chvíli dusíme, zalijeme smetanou, přidáme nastrouhaný sýr a protlačený česnek
  • Chvíli necháme bublat (asi minutku) a nakonec do pánve přidáme těstoviny a celé promícháme.
  • A podáváme, můžete posypat třeba parmezánem.
DOBROU CHUŤ!



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tuhle mnamku delavam hodne často na obedy:) a když nejsou zrovna spagety nahrazuji zitnymi kolinky nebo jinými celozrnnými těstovinami a když už nemám po ruce ani to, přiložím gnocchi! :-) je to vazne vyborne. Také posypavam syrem nebo nastrouham mozzarellu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s gnocchi se to hodlám už velkou chvíli vyzkoušet, musí to být mňamka!

      Vymazat
  2. Ahoj Helenko, tento recept vypadá úplně dobře a ráda bych ho v brzké době připravila rodince na oběd, myslíš že bych místo celozrnných špaget mohla použít vaječné špagety ze semoliny?
    Jde mi o to, aby oběd byl opravdu chutný a relativně i zdravější než běžné jídlo, které se dneska všude vaří. Jinak přeji hodně dalších skvělých receptů, vždy si tvůj blog ráda přečtu.

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mohla, ovšem nevím jaké jsou chuťově, nezkoušela jsem je. Každopádně je už a vás jaké těstoviny zvolíte. Děkuji, moc si toho vážím! :-)

      Vymazat
  3. Bezva, přesně takové zdravé recepty hledám a ukládám si a poté se jimi inspiruji. Tyto těstovinky zřejmě zítra udělám na oběd, snad budou chutnat.

    OdpovědětVymazat