NUTELLA

13:15




Dneska jsem byla v obchodě a koupila jsem si lískové oříšky, vzpomněla jsem si však, že mi doma došla Nutella, a tak jsem se rozhodla si ji udělat sama doma, maminka totiž dostala velkou čokoládu, co má 300g, tak jsem ji hned využila :-)
Nuttela je výborná (já ji teda ještě nechutnala, ale maminka ano :-D
Zítra si ji dám do kaše, mňam! Už se těším.. Recept je uplně jednoduchý, jen musíte počítat s upatlanou kuchyní od čokolády a nepořádkem od slupek od ořechů :-D
Tak jdeme na to..

CO BUDEME POTŘEBOVAT?

  • 90g (půl hrnku) lískových ořechů
  • 150g mléčné čokolády (můžete kombinovat i s hořkou)
  • lžičku holandského kakaa
  • 5 kapek vanilkového extraktu
  • 1 lžíci oleje (nejlépe kokosového, já měla řepkový, NE olivový!)
  • špetku soli
1,5 lžíce třtinového cukru

POTUP:

  1. Do trouby na 180°C dáme ořechy a pečeme asi 9 minut do lehce hněda.
  2. Poté ořechy zabalíme do utěrky a drhneme jimi o linku, aby se oloupali od slupek.
  3. Dáme je do mixeru a vytvoříme pastu, do té přidáme ostatní ingredience, kromě čokolády.
  4. Čokoládu rozpustíme ve vodní lázní, dáme do mixeru a znovu promixujeme. 
  5. Dáme do skleníčky a necháme zatuhnout, aspoň přes noc (můžete i do ledničky)
Skladujeme až 2 týdny.
Dobrou chuť!










You Might Also Like

0 komentářů